14 Mart 2010 Pazar

Mayakovski'de kadın teması :)

Geniş adımlarıma dayanmıyor yolların uzunluğu.


Nereye gitsem ki içimdeki bu cehennemle?

Hangi göksel hoffman tasarlayabilir seni, olmaz olası?

Sokaklar daralıyor sevinç fırtınasından.

Bayram dışarı salıyor eğlenenleri boyuna.

Dalmış gitmişim.

Katılaşmış ve sayrı düşünceler sızıyor,

O kan pıhtıları sızıyor kafatasından.

Ben

Yaratanım ya bayram eden her şeyi.

Paylaşacak kimsem yok bu günü, bu bayramı.

Sırt üstü devrilsem de

Çatır çatır kırsam Nevski'nin kaldırımlarında kafamı.

Küfür işledim işte.

Tanrı yok diye uludum.

Ama kızgın uçurumlardan Tanrı

Bir kadın çıkardı.
 
 
(pantolonlu bulut - mayakovski)

2 yorum:

wicca dedi ki...

niye gülücük koydun len başlığa,
ya da ben niye duygulandım.
alla alla :/

wicca dedi ki...

yazmıycam, yazmıycam, yazmıyorum.
:/