12 Mart 2010 Cuma

dialogla behlül kovalamaca

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek : aldatmak derken?       SİL.

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek : bana güvenmiyor musun?       ŞÜPHELİ.

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek : aşkım, insan herşeyi yapar. yarın ne yapacağını garanti edemesin.     DİREK SİL.

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek: ne yani tek gecelik olsa bile mi? sadece bir et parçası için mi benden vazgeçeceksin?   
ŞAKA MISIN SEN ? GEÇ BUNU.

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek : aşkım çok yüzeysel düşünüyosun. gerçek sevgi insanın yüreğindedir ve maddi değil manevidir. o hissedilir. sevgi bitmediği sürece vücut alsa başını gitse ne farkeder ki?    ÇENESİ  KUVVETLİ, TEHLİKELİ. BEHLÜL'ÜN YAKININDAN GEÇEMEZ. SİL.

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek: bu kadar tecrübeden sonra, seni kaybetmeyi göze alır mıyım sanıyorsun?    SAMİMİ OLDUĞUNU HİSSEDİYORSAN, BEHLÜL'E YAKLAŞTIN. YİNE DE TEDBİRLİ OL.

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek : peki bugünden aldatsam, sonrası için de garanti versem? olma mı le ?   ÇOK SAMİMİ LA BU. SAF AZCIK. YARIN SENİN AFFEDECEĞİNİ DÜŞÜNÜP HERŞEYİ YAPABİLİR.

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek: yarın işe gidiyorum deyip seni aldatsam, senin ruhun duymaz. bütün ömrün boyunca bu tedirginlikle yaşayamazsın. bana güvenmekten başka çaren yok. DOĞRU LAFA NE HACET. AMA ÜRKÜTÜCÜ.

kadın : seni seçtim. seni seviyorum ve seninle ömrümün sonuna kadar beraber olmaya varım. yalnız bir şartla; aldatırsan, herşey biter.
erkek : behlül kaçar.... BULDUN :)

1 yorum:

wicca dedi ki...

peki bugünden aldatsam, sonrası için de garanti versem? olma mı le ?

ben şu yukardakini alayım, elime de kırbacımı. çiğdem çıtlarken çayımı karıştırsın. dana.
ahaaha